Vandaag vierden we de verjaardag van Marie-Lou, die in de vakantie 4 jaar wordt. We zongen voor haar, ze blies de kaarsjes uit, koos een ballon en een cadeautje, en mocht met de dobbelsteen gooien. Ze gooide “een filmpje kijken”.
Daarna vertrokken we met de feesttrein richting de feestzaal. Daar versierde Marie-Lou haar taart en werd er gedanst. Daarna mochten Marie-Lou en Lilou samen een filmpje kiezen, want ze waren allebei jarig en hadden met de dobbelsteen “een filmpje” gegooid.
In de namiddag trakteerde Marie-Lou nog op ijsjes, en dat smaakte extra goed met dit warme weer.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten