Vandaag vierden we de verjaardag van Finn, die morgen 4 jaar wordt.
We zongen voor hem, hij blies de kaarsjes uit, koos een ballondiertje en een cadeautje, en mocht met de dobbelsteen gooien. Hij gooide de bellenblaasmachine, waardoor we in de namiddag heerlijk bellen konden klakken.
Daarna gingen we met de feesttrein naar de feestzaal, waar we onze taart mochten versieren en samen konden dansen.
Finn trakteerde ons ook op heerlijke “Spider-Man” cakejes.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten