vrijdag 26 juni 2026

Laatste volle schoolweek

Deze week was de laatste volle week in het eerste kleuter. We hebben volop genoten van de zon, het mooie weer en lekkere ijsjes. Door de warme temperaturen zochten we regelmatig de schaduw en verkoeling op. 

Op donderdag werden we verrast met een heerlijk ijsje, getrakteerd door de mama van Alice.

Daarnaast vierden we ook heel wat verjaardagen. Verder hebben we vooral veel gespeeld, gelachen en genoten van de laatste dagen samen in het eerste kleuter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten