Vandaag vierden we de verjaardag van Savva, die vandaag 4 jaar geworden is. We zongen voor hem en hij mocht de kaarsjes op zijn taart uitblazen. Daarna koos hij een ballondiertje, een cadeautje en mocht hij met de dobbelsteen gooien. Daardoor mocht hij een filmpje kiezen.
Vervolgens gingen we met de feesttrein naar de feestzaal. Daar versierde Savva zijn taart, dansten we samen en keken we naar het filmpje dat hij had gekozen.
In de namiddag trakteerde Savva nog met heerlijke cakejes.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten